neljapäev, 10. oktoober 2013

Charles Duhigg. Harjumuse jõud: miks me elus ja äris ikka samu radu pidi käime. Äripäev, 2013

Teadaolevalt on inimestel harjumusi raske muuta ja lõpuks harjutakse kõigega nõnda, et raske on elu teistmoodi ette kujutada. Seda teadmist võivad ära kasutada ettevõtted, kes suudavad inimeste harjumuste pealt teenida miljoneid. Charles Duhigg on raamatu tarbeks kogunud kokku suure hulga teadusuuringute tulemusi, viinud läbi kümneid intervjuusid teadlaste, ettevõtjate, turundusjuhtidega ja teiste spetsialistidega.

Raamatust on võimalik leida materjali järgnevatel teemadel: üksikisikute harjumused, kuidas harjumused toimivad, kuidas luua uusi harjumusi, miks harjumused teoks saavad, miks muudatused teoks saavad, edukate organisatsioonide harjumused, võtmeharjumused ehk Paul O’Neilli ballaad, millised harjumused on kõige olulisemad, Starbucks ja eduharjumus, kuidas juhid juhuse ja kavandamise abil harjumusi loovad, kas meie ise vastutame oma harjumuste eest jm. 

Siit leiavad häid ideid ettevõtete juhid, turundusjuhid, inimesed, kes tegutsevad ärimaailmas ja kõik need, kes tahavad oma seniseid harjumusi analüüsida või muuta.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar